شناسهٔ خبر: 175498 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

هفته دولت فرصتی برای محاسبه و بازنگری امور است

ببينيد | حضور همكاران اداره‌كل راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي استان اصفهان در آيين گراميداشت هفته دولت آیین گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، بزرگداشت سید الشهدای خدمت آیت الله رئیسی و یادواره هزار شهید کارمند استان اصفهان با سخنرانی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ آیین گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، بزرگداشت سید الشهدای خدمت آیت الله رئیسی و یادواره هزار شهید کارمند استان اصفهان با حضور مسئولین ارشد استانی، کارکنان دستگاه‌های اجرایی و سایر اقشار مردم در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد. سخنران ویژه این مراسم محمداسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی بود.

معاون رئیس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی برای محاسبه و بازنگری امور است، بیان کرد: شهدای خدمت فرصت کوتاهی برای خدمت به مردم داشتند اما جاودانه شدند و ما همه ساله با برگزاری هفته دولت سعی در مرور الگو و منش شهیدان والامقام داریم.

فرزاد دادخواه، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان، علیرضا جعفری، معاون توسعه مدیریت و منابع و سعید خدابخشی، معاون فنی و راه روستایی و تعدادی دیگر از کارکنان اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در این آیین حضور یافتند.